+38 (097) 69-61-777 +38 (066) 20-56-777 +38 (073) 10-12-777 +38 (044) 33-20-930 Пн-Пт 9:30-18:00
University Description
University Description
University Description
University Description
University Description
University Description
University Description
University Description
University Description
University Description
University Description
University Description
University Description
University Description
University Description
University Description
University Description
University Description

Пакет “Максимум” – ВСЕ ВКЛЮЧЕНО!

Перша частина, 340 євро 295 євро (оплата здійснюється в гривні по курсу ПриватБанку на момент оплати), сплачується протягом 3 днів після підписання договору.
Друга частина – 400 євро 300 євро (оплата здійснюється в гривні по курсу ПриватБанку на момент оплати), сплачується після отримання офіційного підтвердження з університету про зарахування студента.

Пакет послуг включає такі етапи:

I етап

1. Інформаційна підтримка під час вступу (щодо вступної кампанії, документів, цінової політики вузу та ін.);

2. Заведення особової справи абітурієнта та реєстрація в базі;

3. Формування необхідного вступного пакету документів абітурієнта згідно вимог обраного університету;

4. Реєстрація студента в рекрутаційній системі університету;

5. Переклад документів згідно вимог університету та Міністерства освіти Республіки Польща (переклад українським або польським (присяжним) перекладачем);

6. Нотаріальне засвідчення перекладених документів;

7. Апостилювання атестату\диплому (державний збір за нанесення апостилю включено у вартість послуг). У випадку, якщо документ про закінчення освіти (атестат\диплом бакалавра) не буде надано до 14 липня з будь-яких причин, то Замовнику потрібно буде виконати доплату за нанесення термінового апостилю згідно з офіційними розцінками Міністерства Освіти України.

8. Подання повного пакету документів абітурієнта до приймальної комісії згідно вимог обраного університету та Міністерства Освіти Республіки Польщі;

9. Отримання офіційного засвідчення про зарахування абітурієнта від обраного університету;

II етап

1. Видача студенту свідоцтва про зарахування до університету для отримання студентської візи;

2. Консультація щодо обов’язкового та добровільного медичного страхування;

3. Консультація щодо здійснення оплат за навчання;

4. Підбір, пошук житла:

  • Реєстрація та бронювання місця в гуртожитку (власні або орендовані) при університеті;
  • Реєстрація та бронювання місця в гуртожитку з якими співпрацює UniverPL;
  • Пошук квартири (кімнати) у випадку відсутності місць в гуртожитку (2-3 варіанти);
  • Консультування, допомога та контроль у підписання договору та оплати оренди житла;

5. Візова підтримка:

  • Підготовка та формування повного пакету документів (абітурієнта\студента) на візу, заповнення візової анкети, консультування щодо реєстрації у візовому центрі або Консульстві Республіки Польща;
  • Консультація щодо підготовки та формування повного пакету документів (батькам абітурієнта\студента) на візу, консультування щодо реєстрації у візовому центрі або Консульстві Республіки Польща, без заповнення візової анкети;

III етап

1. Організація виїзду на навчання:

  • консультація щодо запланованого виїзду на навчання, необхідного списку речей, документів, правила перетину державного кордону та ін.);
  • перевезення комфортабельним автобусом (перевезення студента включено у вартість послуг);
  • супровід абітурієнта під час подорожі (одноразово);
  • допомога при поселенні, реєстрації, підписанні договору проживання (якщо передбачено) та вирішенні побутових питань у перші дні перебування;

2. Знайомство з координатором в Польщі, обмін контактами;

3. Забезпечення стартовим пакетом польського мобільного оператора;

  • допомога у реєстрації та поповненні стартового пакету;
  • консультація щодо вибору тарифу та підключення мобільного інтернету;

4. Супровід студента до обраного ВНЗ;

  • Ознайомлення з маршрутом «Моє житло – мій університет»;
  • Екскурсія по університету;
    • Знайомство з інфраструктурою університету;
    • Інструкція щодо перших днів перебування у вузі;

5. Робота координатора в перші дні після прибуття студента на місце навчання:

  • ознайомлення з місцями обміну валюти, банкоматами тощо;
  • екскурсія по місту;
  • консультація щодо працевлаштування під час навчання, подальшої легалізації та можливості працевлаштування після закінчення навчання;
  • консультація щодо виготовлення та отримання Карти тимчасового перебування;
  • консультація щодо подорожей по ЄС;
  • відкриття банківського рахунку (для повнолітніх);
  • ознайомлення з місцями культурного відпочинку;
  • консультація щодо отримання проїзного квитка та ознайомлення з правилами проїзду в громадському транспорті;
  • ознайомлення з інформацією щодо проїзду «Україна – Польща», «Польща – Україна» (автобус, залізничний транспорт, авіатранспорт);
  • ознайомлення з правилами користування загальним медичним страхуванням у Польщі та розташуванням найближчих медичних закладів та пунктів швидкої допомоги;
  • ознайомлення з телефонами служб екстреної допомоги;
  • відповіді координатора на всі питання студентів, що стосуються побутових питань.

6. Батьківський контроль:

  • Батьки студента протягом першого року навчання студента, в робочі дні та робочий час, можуть звертатися із питаннями, що стосуються навчання, проживання та легального перебування їх дитини, до представників контакт-центру UniverPL в Україні.

IV етап

1. Підтримка та супровід під час навчання в Польщі

Підтримка студентів в Польщі представлена за допомогою координаторів. Координатор – представник компанії, який уповноважений вирішувати питання інформаційного обслуговування клієнтів UniverPL в Польщі, що підписали договір на вступ за Пакетом «Максимум». Координатори постійно перебувають в Польщі (до 90% часу). Координатор несе інформаційну відповідальність за студентів. По приїзду на навчання, студенти будуть познайомлені зі своїми координаторами, та отримають їхні контактні дані. Студенту надається підтримка в Польщі наступним чином:

  • Перший рік навчання

Протягом першого року навчання, згідно Договору, студент має право на отримання консультації та допомоги від координатора, в робочі дні та робочий час з нагальних питань, які стосуються проживання та легального перебування за кордоном. У випадку непередбачуваних ситуацій, які стосуються легального, пристойного, адекватного перебування, координатор може надати необхідну допомогу в межах його можливостей 24 години на добу. До непередбачуваних ситуацій не відносяться ті, у яких студент був у стані алкогольного чи наркотичного сп’яніння, а також виникнення проблем з правоохоронними органами, які були пов’язані з незаконними діями студента. В таких випадках координатор має право відмовити студенту у допомозі. Координатор має право на контакт зі студентами або його батьками у разі потреби (за допомогою зустрічі, телефону, електронної скриньки або sms).

До закінчення першого року навчання студенту надається консультація щодо повторного отримання студентської візи.

  • Додатково

Після закінчення дії договору у разі виникнення проблем або запитань студент має право звертатися до свого координатора за телефонною консультацією протягом усього періоду навчання. Дана опція діє безкоштовно.

Все про уроки польської мови.

Заповнити анкету
Currency Converter